Wołowiec - szlakiem 8 mostków

Dodano 7 sierpnia 2022 przez aplikację Android

• Data: 6 sierpnia 2022
  • Lokalizacja: Wołowiec
1491942
Gdzieś na początku
Najmłodszy oczywiście już zmęczony.
1491943
Mostek
1491944
I tu trzeba rzucić kamyk bądź patyk
1491945
Na szlaku 8 mostków
1491946
1491947
Sporo kwiatków i ślimaków gigantów.
1491948
Stawik w lesie
1491958
Cerkiew Opieki Matki Bożej
Łatwa i przyjemna wycieczka dla maluchów. Start z okolich Chatki na Wołowcu żółtym szlakiem w kierunku Banica. Początkowo idziemy drogą leśną aż do pierwszego mostku. Zaraz za nim szlak skręca w prawo i prowadzi już wąską ścieżką wzdłuż rzeczki kilkakrotnie ją przecinając drewnianymi mostkami. Trasa ta miała doprowadzić nas aż w poblizu Gościńca Banica gdzie na łące w pobliżu niewielkiego rozlewiska z bobrami mieliśmy urządzić sobie grila. Niestety podczas wędrówki zaczeło się dość chmurzyć więc w pewnym momencie, praktycznie przed ostatnim mostkiem, postanowiliśmy zawrócić i zjeść w pobliżu auta. Gdyby miałoby się rozpadać milibyśmy gdzie się schronić.Na koniec wycieczki skorzystaliśmy z okazji i odwiedziliśmy niedawno wyremontowaną drewnianą Cerkiew Opieki Matki Bożej a później skorzystaliśmy z okazji że dość się rozpogodziło i zrobiliśmy kiełbaski na grilu nad Zawoją w pobliżu cerkwi. Ogólnie latwa i przyjemna trasa dla maluchów. Dużo mostków sprawia że trasa była dla nich ciekawa, przecież z każdego mostka można było wrzucić patyk do rzeczki. Trasa też dość płaska więc można wybrać sie z dziećkiem w wózku na większych kołach. Jedynie po okresie deszczowym na odcinku przy rzeczce moze być trochę błota.

Film z trasy

Mapa Beskid Niski
Beskid Niski - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Beskidu Niskiego wydawnictwa Compass to mapa offline na urządzenia mobilne w skali 1:50 000 prezentująca obszar Beskidu Niskiego. Zasięg mapy obejmuje tereny od Krynicy-Zdrój i Grybowa na zachodzie po Komańczę i Szczawne na wschodzie oraz...

Mapa Główny Szlak Beskidzki - Wołosate-Ustroń
Główny Szlak Beskidzki - Wołosate-Ustroń - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa zawiera praktyczne informacje o Głównym Szlaku Beskidzkim (GSB) – najdłuższym szlaku górskim w Polsce, prowadzącym przez niemal wszystkie pasma beskidzkie (Bieszczady, Beskid Niski, Beskid Sądecki, Gorce, Beskid Żywiecki, Beskid Śląski). Przy...