Zimowe Beskidy 2014 dzień 2(z Klimczoka do Hali Radochowskiej).

Dodano 7 czerwca 2016 przez plik GPX

Szałas
Biały Krzyż
Wapiennica - Korbielów dzień 2

Noc w komfortowym szałasie była spokojna, poszliśmy spać słuchając deszczu.
Ku naszemu zaskoczeniu ranek wstał przepiękny z zimową aurą. W radosnych nastrojach ruszyliśmy na trasę.
Czerwonym szlakiem zeszliśmy do przełęczy Karkoszczonka i dalej do pierwszego ostrzejszego podejścia pod Hyrce. Z niej dalej czerwonym przez Kotarz na Biały Krzyż, gdzie jest możliwość zjedzenia czegoś.
Po dłuższym odpoczynku ruszamy dalej czerwonym. Mozolnie wspinamy się pod górę na Malinów i dalej do rozwidlenia przed Malinowską Skałką.
Odbijamy szlakiem niebieskim w prawo i po paruset metrach dochodzimy do szlaku zielonego, znów odbijamy w prawo i wspinamy się na Zielony Kopiec. Dalej zielonym do Magórki Wiślańskiej przez Galwas. Pogoda zaczyna się psuć, wieje coraz bardziej. Na Magórce Wiślańskiej skręcamy w lewo na szlak czerwony. Grzbiet Magórki Radochowskiej jest kompletnie odsłonięty, wszystkie drzewa wycięte. Niema gdzie się ukryć przed wiatrem, więc staramy się ten odcinek przejść jak najszybciej. Ciągle idziemy czerwonym szlakiem, rozglądając się za miejsce na nocleg. Udaje nam się znaleźć szałas na Hali Radziechowskiej.
Mocno zmęczeni idziemy spać. A na zewnątrz szaleje wiatr.

Mapa Beskid Śląski, Żywiecki i Mały
Beskid Śląski, Żywiecki i Mały - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa turystyczna Beskidu Śląskiego, Żywieckiego i Małego - zostały zaznaczone na niej najpotrzebniejsze dla turystów informacje: przebiegi szlaków i atrakcje turystyczne. Z mapy można korzystać będąc offline, po zakupie wybiera się ją jako jeden z...

Mapa Beskid Śląski - dla wymagających
Beskid Śląski - dla wymagających - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa obejmuje obszar bardzo popularnego i często odwiedzanego zakątka Beskidów, jakim jest Beskid Śląski. Zasięg Beskidu Śląskiego mapy wyznacza tereny od Skoczowa i Bielska-Białej na północy po Jaworzynkę i Zwardoń na południu oraz Węgierską Górę...