Warszawa-Toruń Wiślana Trasa Rowerowa

Rybitew Rezerwat Przyrody
Bardzo malownicze miejsce
Gospodarstwo Agroturystyczne
Gospodarstwo agroturystyczne U Edyty dla nas wystarczająco łazienka, kuchnia miejsce do spania.
Sklep
Obiady Domowe
Smaczne obiady domowe , zachęciła nas do zatrzymania się i zjedzenia obiadu spora ilość ludzi. Nie żałowaliśmy
Elektrownia Wodna
Jest to największa elektrownia przepływowa w Polsce
Noclegi dla firm
Bez wcześniejszej rezerwacji , zadzwoniliśmy będąc już we Włocławku. Tanio i wygonie.
Wisła punkt widokowy
Dobrze czasem się zatrzymać wdrapać na górkę i zobaczyć Wisłę w końcu to Wiślana Trasa Rowerowa
Tężnie w Ciechocinku
Zespół trzech tężni solankowych, wzniesionych w XIX wieku w Ciechocinku. Jest to największa tego typu drewniana konstrukcja w Europie
Toruń Główny
Panorama Torunia punk widokowy
Wisła
Warto się czasem zatrzymać i wejść na wał aby popatrzeć na Wisłę, na tym odcinku jest bardzo malownicza
Mogiły
Groby Żołnierzy Polskich z września 1939 r.
Górka
Nie rozumiem dlaczego wytyczono szlak rowerowy po drodze bardzo piaszczystej i pod stromą górkę skoro można to miejsce w prosty sposób ominąć ?
20150502_091624a65
Ta trasa to czwarty etap naszej wycieczki od źródeł do ujścia Wisły. Taki nasz pomysł na majówkę dla czterdziestolatków bez pośpiechu i w zgodzie z naturą. Poruszaliśmy się wyznaczonymi szlakami rowerowymi, w Warszawie Szlakiem Wisły i dalej Kampinoskim Szlakiem Rowerowym oraz drogą nr 575 od miejscowości Piaski Duchowne do Ład. Nocleg w Ładach bez wcześniejszej rezerwacji znajdują się tam 3 gospodarstwa agroturystyczne. W Warszawie zaczęliśmy od dworca Warszawa Wschodnia tam dojechaliśmy pociągiem z Częstochowy. Po drodze odwiedziliśmy Stare Miasto i udaliśmy się w stronę Kampinosu. Najładniejszy odcinek tego dnia prowadził przez Rezerwat Przyrody Rybitew. Na tym odcinku ścieżki rowerowe przyjazne, szlaki leśne przejezdne dla rowerów drogi o małym natężeniu ruchu, należy jednak pamiętać ,że jechaliśmy w święto. To był pierwszy dzień naszej wycieczki Warszawa-Toruń.
Drugi dzień wycieczki rozpoczęliśmy w Ładach Szlakiem Wisły. Na odcinku Łady-Dobrzyków szlak prowadzi nas przy wale przeciwpowodziowym na który warto co jakiś czas wejść i popatrzeć na Wisłę. Od miejscowości Łąck jechaliśmy szlakiem VeloMazovia jest to sieć szlaków rowerowych w województwie mazowieckim opracowana przez stowarzyszenie Zielone Mazowsze. W okolicach Telążni Leśnej pojechaliśmy w kierunku miejscowości Zuzałka i dalej Wiślaną Trasą Rowerową do Włocławka.
Trzeci dzień rozpoczęliśmy na tamie we Włocławku, na tym odcinku wytyczono i oznakowano już Wiślaną Trasę Rowerową. Prowadzi ona po bardzo dobrych drogach ,ścieżkach i szlakach. Tego dnia trasa prowadziła nas przez Ciechocinek gdzie warto zobaczyć Tężnie. Toruń niestety zobaczyliśmy tylko na drugim brzegu Wisły ponieważ musieliśmy zdążyć na pociąg do Częstochowy. Nadrobimy to w przyszłym roku rozpoczynając w Toruniu piąty etap Toruń-Gdańsk.

Mapa Województwo Łódzkie
Województwo Łódzkie - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa województwa łódzkiego, na której zaznaczono miejscowości, drogi, tereny leśne, parki krajobrazowe, zabytki, kościoły, zabytki, ośrodki aktywności konnej i wodnej oraz główne szlaki rowerowe. Kolorem żółtym wyróżniono miejsca i miejscowości...

Mapa Warmia i Mazury – mapa atrakcji turystycznych
Warmia i Mazury – mapa atrakcji turystycznych - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa samochodowo-krajoznawcza, przedstawia obszar województwa warmińsko-mazurskiego. Zasięg mapy wyznaczają: granica polsko-rosyjska na północy, Elbląg na zachodzie, Ostrołęka na południu i Grajewo na wschodzie. Warmia i Mazury to region o...

Mapa Kampinoski Park Narodowy
Kampinoski Park Narodowy - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Kampinoskiego Parku Narodowego obejmuje cały obszar Parku (wraz z enklawami) oraz tereny przyległe. Zasięg mapy od północy ogranicza dolina Wisły, od zachodu Bzura, a od wschodu aglomeracja warszawska. Zasięg mapy wyznaczają: Nowy Dwór...

olek1
26 grudnia 2016 olek1 napisał:
fajna trasa
kys30
15 sierpnia 2015 kys30 napisał:
Ciekawa trasa, opis i fotki :)