Szlak rekreacyjno-widokowy CEPERSKI trasa II

• Data: 21 sierpnia 2012
  • Lokalizacja: Polska, małopolskie, Zakopane
Trasa 2 – średnio trudna

Rozpoczyna się na Polanie Szymoszkowa (880 m) - baza. Wjeżdżamy koleją krzesełkową na Gubałówkę (1120 m). Warto się tu zatrzymać by obejrzeć panoramę Tatr. Udajemy się w lewo na Pałkówkę (1130 m). Tu na skrzyżowaniu w prawo asfaltową drogą (ok. 0,5 km) i dalej stromo w dół drogą asfaltową również w prawo, do wsi Nowe Bystre (820 m). Podążamy przez wieś, a w przysiółku Szeligówka skręcam w prawo. Dalej, asfaltową dróżką, stromym podjazdem docieramy do Czerwiennego (900 m). We wsi skręcamy w lewo, gdzie przy drodze jest znak - kościół o.o. Paulinów i jedziemy (ostry podjazd) na Bachledówkę (950 m). Warto tu zwiedzić kościół i klasztor. Powrót do Czerwiennego stromym zjazdem w lewo, na dole we wsi w prawo do Bustryku (860 m) i na skrzyżowaniu w prawo szosą do Zębu (1020 m). Tu na skrzyżowaniu prosto na Furmanową (1000 m), dalej w prawo, za zielonymi znakami przez Ciągówkę (stromy zjazd) do skrzyżowania i tu w prawo do centrum Zakopanego.
Trasę poleca
eJanosik

Mapa Tatrzański Park Narodowy
Tatrzański Park Narodowy - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa przedstawia najbardziej znane i najczęściej odwiedzane góry w Polsce - Tatry. Zasięg mapy wyznaczają: Rysy (2'499 m n.p.m.) na południu, Jurgów na wschodzie, Wołowiec (2'064 m n.p.m.) na zachodzie i Bukowina Tatrzańska na północy. Na mapie...

Mapa Główny Szlak Beskidzki - Wołosate-Ustroń
Główny Szlak Beskidzki - Wołosate-Ustroń - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa zawiera praktyczne informacje o Głównym Szlaku Beskidzkim (GSB) – najdłuższym szlaku górskim w Polsce, prowadzącym przez niemal wszystkie pasma beskidzkie (Bieszczady, Beskid Niski, Beskid Sądecki, Gorce, Beskid Żywiecki, Beskid Śląski). Przy...

Mapa Tatry Polskie
Tatry Polskie - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa rzedstawia najbardziej znane i najczęściej odwiedzane góry w Polsce - Tatry. Zasięg mapy wyznaczają: Rysy (2499 m n.p.m.) na południu, Jurgów na wschodzie, Wołowiec (2064 m n.p.m.) na zachodzie i Bukowina Tatrzańska na północy. Obszar mapy...