Odcinek szlaku Michniów - Burzący Stok

wiata
wiata, z zapasem drewna
Droga Krzyżowa
Szlak rozpoczyna się na parkingu Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskich w Michniowie. Znakowany jest kolorem czarnym. Około 1 km prowadzony jest razem z pieszym szlakiem niebieskim. Po około 1,5 km mija zlokalizowaną po prawej stronie wiatę z miejscem na ognisko.
100 m dalej skręca w lewo, w leśną drogę zwaną "zrywkową". Po około 3 km, doprowadza do torowiska kolejki wąskotorowej z Suchedniowa w kierunku polany Wykus. Około 5,2 km ponownie prowadzony jest z pieszym szlakiem niebieskim aż do drogi szutrowej Kleszczyny - Bronkowice. Szlak niebieski prowadzony jest w lewo w kierunku Suchedniowa, a czarny w prawo. Przez Polanę Wykus, Polanę Langiewicza , aż do Starachowic.
Zródło "Burzący Stok" znajduje się 5,6 km od początku szlaku w Michniowie..

Mapa Góry Świętokrzyskie
Góry Świętokrzyskie - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa turystyczna "Góry Świętokrzyskie" przedstawia całość masywu, położonego w centralnej części Wyżyny Kieleckiej. Niezbyt wymagający teren sprawia, że jego ścieżki przemierzać mogą także mniej doświadczeni turyści. Obszar przedstawiony na mapie...