Nowogardzki Rajd Rowerowy edycja IV - bieg długi

Dodano 4 kwietnia 2024 przez plik GPX

• Lokalizacja: Nowogard
1) Odcinek Długołęka-Ostrzyca
Droga Asfaltową powiatową 4165dz. Następnie częściowo asfaltową drogą gminą (obr. Długołęka, dz.148) oraz częściowo utwardzoną, szutrową drogą gminną (obr. Długołęka, dz.519, 526) przez kol. Starogoszcz i dalej nieutwardzoną drogą leśną - dojazd pożarowy nr 67 (obr. Sąpolnica, dz.nr 240 oraz obr. Korytowo, dz.nr 123) do przejazdu przez drogę wojewódzką 106 i dalej drogą asfaltową powiatową 4181dz w kierunku Błądkowa.
2) Odcinek Ostrzyca-Błądkowo
Cały odcinek asfaltową droga powiatową 4181dz aż do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 144, gdzie skręcamy w lewo w kierunku jak na Nowogard.
3) Odcinek Bładkowo-Osowo
Asfaltową drogą wojewódzką nr 144 około 2,7km do przecięcia drogi powiatowej 0008Z i następnie drogą gminą nieutwardzoną (obr. Wierzbięcin, dz.nr 271/3; obr. Osowo, dz.nr 15, 29, 10/2) do asfaltowej drogi powiatowej nr 4180dz
4) Odcinek Osowo-Słajsino
Około 500m drogą asfaltową powiatową nr 4180dz do zjazdu w nieutwardzoną drogę w kierunku Słajsina (obręb Osowo, dz.nr.6/2) następnie częściowo asfaltową drogą gminną (obr. Słajsino, dz.nr 65/2) aż do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 147 następnie tą drogą w prawo około 330 metrów (działki 83/1 i 83/2) dalej w lewo przy kościele w Słajsinie drogą nieutwardzoną (obr. Słajsino, dz.nr.6) w kierunku Jarchlina.
5) Odcinek Słajsino-Jarchlino
Drogą gruntową nieutwardzoną, (działki: obr. Słajsino, numer dz.6 oraz częściowo 5/2); później ścieżka po byłej trasie kolei wąskotorowej (obręb Jarchlino, dz.nr 142/3) aż do drogi powiatowej 4179dz
6) Odcinek Jarchlino-Konarzewo
Około 400 metrów drogą powiatową nr 4179dz do zjazdu w drogę gminną wewnętrzną o nawierzchni bruk kamienny (obr. Jarchlino, dz.nr.153) i dalej drogą powiatową 4178dz na trasie Jarchlino-Konarzewo do zjazdu na Maszkowo.
7) Odcinek Konarzewo-Maszkowo
Droga gminna wewnętrzna asfaltowa (obr. Konarzewo, dz.nr. 2) następnie droga leśna asfaltowa (obr. Konarzewo, dz.nr. 30 ) i drogi gminne wewnętrzne asfaltowe kolejno działkami: obr. Konarzewo, dz.nr. 1, obr Maszkowo, dz.nr. 120/1, obr. Maszkowo, dz.nr.112/21, obr. Maszkowo, dz.nr.11, Maszkowo, numer dz.112/22, Maszkowo, numer dz.105, obręb Maszkowo, numer dz.99, obręb Maszkowo, numer dz.97 do zjazdu w miejscowości Maszkowo na drogę powiatową 4175dz.
8) Odcinek Maszkowo-Lestkowo
Drogą powiatową asfaltowa nr 4175dz w okolice obwodnicy Nowogardu (droga wojewódzka 110) i omijając ją bezkolizyjnie odcinkiem drogi powiatowej (obr. Maszkowo, dz.nr. 135), do zjazdu w nieutwardzoną drogę wewnętrzną gminną w kierunku Lestkowa (obr. Maszkowo, dz.nr.141/4 i 290) aż do drogi powiatowej 4172dz
9) Odcinek Lestkowo-Miętno
Cały odcinek droga powiatowa asfaltowa 4172dz
10) Odcinek Miętno-Dąbrowa Nowogardzka
Droga powiatową asfaltowa 4172dz do zjazdu w lewo w nieutwardzoną drogą wewnętrzną gminną na wysokości Kolonia Dąbrowa Nowogardzka (obr Dąbrowa Nowogardzka, dz.nr.277 i obr. Dąbrowa Nowogardzka, dz.nr.246) do asfaltowej drogi powiatowej 4167dz.
11) Odcinek Dąbrowa Nowogardzka-Strzelewo
Około 900 metrów przez miejscowość Dąbrowa drogą powiatową 4167dz do zjazdu w nieutwardzoną drogę gminą wewnętrzną w kierunku kolonii Olszyca (działki w obrębie Dąbrowa Nowogardzka, numery dz.110/1, 109 i 294) do drogi wojewódzkiej 106, tą drogą około 200m w kierunku Nowogardu do zjazdu w drogę powiatową 4138dz i dalej w kierunku Suchego Lasu tą droga do zjazdu w nieutwardzoną drogę leśną na działce nr 167/3 obr. Strzelewo (naprzeciwko parkingu leśnego). I dalej lasem w kierunku Strzelewa aż do asfaltowej drogi gminnej wewnętrznej (obr. Strzelewo, dz.nr.73 i obr. Strzelewo, dz.nr 110/2) aż do drogi powiatowej 4160dz w kierunku Świerczewa.
12) Odcinek Strzelewo-Świerczewo
Cały odcinek drogą asfaltową powiatową nr 4169dz, do zjazdu na wjeździe do miejscowości Świerczewo w nieutwardzona drogę prawo w kierunku Olchowa/Kościuszek.
13) Odcinek Świerczewo-Olchowo
Na zjeździe do Świerczewa w prawo w nieutwardzoną droga polną (obr. Świerczewo, dz.nr.34), i następnie w polna drogą kierunku Kościuszek (dz. Nr 428 Kościuszki), następnie nie dojeżdżając do Kościuszek skręcamy w lewo w drogę śródłąkową w kierunki kolonii „Kuba” Ferma drobiu (dz.nr 430 i 432 obr. Kościuszki) i dalej drogą polna w kierunku Olchowa (dz.nr 294 obr. Olchowo) aż do momentu kiedy zamienia się ona w drogę asfaltową w kierunku kościoła, przy kościele skręcamy w prawo w kierunku Wyszomierza (obręb Olchowo, dz.nr 24/2 i 24/1) aż do wyjazdu z miejscowości.
14) Odcinek Olchowo Wyszomierz
Przejazd asfaltową droga powiatową nr 0001Z bezkolizyjnie pod wiaduktem na S6 i dalej w kierunku Wyszomierza drogą powiatową 4187dz.