Karwno Mikorowo Stara Huta

Jelenie Duże
Wiadukt kolejowy w Kozinie
kościół w Kozinie
Z Bytowa kierujemy się na Grzmiącą lokalnym asfaltem, dobrej jakości. Do Niepoględzie poruszamy się bardzo fajną dla motocykli trasą, szczególnie od Krosnowa. Przed Niepoględziem jezioro Głębokie po prawej, warto się zatrzymać. Odcinek od Niepoględzia do Gałęzowa troszkę trudny z uwagi na piach na asfalcie i wąską drogę. Z Gałęzowa do drogi 210 szybko i prosto. Do Unichowa asfalt ok. Dalej w kierunku Nożyna dużo dziur. Trasa do Czarnej Dąbrówki dość monotonna. Na rondzie w lewo na Podkomorzyce, za Podkomorzycami na Karwno w prawo (jest znak) . Droga bardzo fajna, dość kręta i pagórkowata, po prawej piękne jezioro Karwno. Od Karwna do Mikorowa bardzo trudna, dziurawa i nierówna droga polna ale z fantastycznymi widokami. Mikorowo jak wyjęte z XIX wieku. Warto zobaczyć. W kierunku Kozina dobry asfalt, piękne widoki. Po drodze mała elektrownia wodna na Bukowinie, kawałek dalej pozostałości wiaduktu kolejowego na trasie z Bytowa do Lęborka. Dalej w Lewo na 212 w kierunku Lęborka. Bardzo przyjemna, kręta trasa przez lasy. Za Oskowem w prawo na Siemirowice, wzdłuż lotniska Cewice po lewej stronie. Piękna, szeroka, dłuuuuga prosta :). Z Siemirowic do Smolników i dalej do 211 piękny lokalny asfalcik, łuki i pagórki. W lewo na 211 do Gowidlina i w Gowidlinie w prawo, znak na Sulęczyno, ale zaraz znowu w prawo na Starą Hutę. Super rewelacyjna droga asfaltowa z fantastycznymi widokami. Do Starej Huty asfalt, ale skręcamy w lewo na polną drogę, znak na Kamionkę. Polna droga w miarę dobra i równa. Na rozwidleniu w lewo potem ostro na prawo na wypłaszczeniu. Dobrą drogą szutrową dojeżdżamy do Bawernicy, tam wraca asfalt, skręcamy na skrzyżowaniu w prawo i lecimy na Chośnicę. Po drodze warto zobaczyć jezioro Jelenie Duże. Lecimy nierównym asfaltem na Parchowo, mijamy Słupię i głaz upamiętniający spływ z Karolem Wojtyłą. Dojeżdżamy do 228 i lecimy asfaltem na Bytów.

Mapa Kaszuby dla aktywnych
Kaszuby dla aktywnych - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa obejmuje Kaszubski, Wdzydzki i Zaborski Park Krajobrazowy oraz Park Narodowy Bory Tucholskie. Najważniejsze miejscowości które znalazły się namapie to: Kartuzy, Ostrzyce, Szymbark, Bytów, Kościerzyna, Brusy, Swornegacie, Charzykowy, Chojnice i...

Mapa Wieżyca i okolice
Wieżyca i okolice - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Wieżyca jest najwyższym wzniesieniem na Kaszubach. Mapa przedstawia obszar wokół góry ograniczony miejscowościami: Skaryszów, Kościerzyna, Lipusz, Cewice aż do lotniska w Gdańsku. Na mapie zaznaczono aktualny przebieg tras turystycznych pieszych z...

Mapa Województwo Pomorskie
Województwo Pomorskie - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa całego  województwa pomorskiego  z aktualnym przebiegiem dróg. Opisano ich numerację i kilometraż, zaznaczono również stacje paliw. Miejsca ciekawe, warte odwiedzenia podkreślono kolorem żółtym. Mapa posiada opisaną siatkę geograficzną WGS 84...