Griba i Remek szukają zimy / #motoSTFORKY

• Data: 5 stycznia 2020
  • Lokalizacja: Gdynia, Pierwoszyno, Mrzezino
Griba i Remek
Pierwsza wycieczka w 2020 r. Szukaliśmy zimy. :)
START
Stacja paliw LOTOS to dobre miejsce na zbiórkę. Można nabrać paliwa, ale nie ma co tankować pod korek, bo zaraz zjeżdżamy z asfaltu!
Żwirownia
Teren żwirowni. Piach i szuter w sam raz do trenowania! Niestety kamery na słupach jednoznacznie wskazują na to, że obszar jest monitorowany. Nie chcieliśmy zostać uznani za intruzów i zawróciliśmy.
Skręć w prawo
Tu trzeba było skręcić i jechać cały czas prosto. Ale my lubimy sobie utrudniać i dobrze nam to wyszło. :)
Błoto i koleiny. Fajnie!
Szybki szuter choć z wieloma dziurami.
Droga gruntowa
Taka sobie stromizna. Byłaby dobra do trenowania podjazdów i zjazdów, ale niestety odcinek jest wyłączony z ruchu. Do tego grunt jest gęsto naszpikowany palami umacniającymi. Może kiedyś? :)
Fajna gruntówka biegnąca pod górę. W sam raz, żeby poćwiczyć łagodny podjazd i zjazd. Uwaga na koleiny!
Do sprawdzenia
Droga gruntowa. Trzeba w końcu sprawdzić, czy jadąc prosto da się dojechać do Kazimierza.
Skręć w prawo
Tutaj lepiej jechać prosto. Jeśli jednak szukasz atrakcji takich jak przejazd polem przez błoto to trzymaj się szlaku! :D
Droga gruntowa
Szlak techniczny biegnący przez pola. Koleiny, w niektórych miejscach dość głębokie błoto. Super! :)
Mostek
Malowniczy mostek. Miejsce w sam raz na fotkę do lansu.
Piaszczysta gruntówka.
Stromy podjazd dobry do trenowania. Przetestowany przez Remka i Wasyla. Można? Można! :)
Piaskownica
Można coś tam sobie pokręcić manetką. Zaraz obok piaszczyste stromizny, które nadają się do trenowania podjazdów i zjazdów. Miejsce znalezione i przetestowane przez Wasyla.
Droga gruntowa
Dość stromy podjazd. Uwaga na płytę zakopaną w ziemi!
A taki sobie skrót do Mrzezina.
Droga gruntowa
Na tym odcinku płyty lub twardy szuter. Dobry skrót do ul. Rumskiej.
KONIEC
Myjnia samoobsługowa to z oczywistych względów dobre miejsce, żeby zakończyć tego typu wycieczkę. :)
Pierwsza w 2020 roku przejażdżka. Choć to początek stycznia pogoda sprzyja motocyklistą!

Odwiedziliśmy trochę starych ścieżek i znaleźliśmy kilka nowych skrótów. Przez błoto i kałuże, ale cały czas uśmiechnięci, patrzyliśmy przed siebie i jechaliśmy do przodu! :)

Informacje i kilka alternatyw podane w opisach punktów.

Mapa Województwo Pomorskie
Województwo Pomorskie - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa całego  województwa pomorskiego  z aktualnym przebiegiem dróg. Opisano ich numerację i kilometraż, zaznaczono również stacje paliw. Miejsca ciekawe, warte odwiedzenia podkreślono kolorem żółtym. Mapa posiada opisaną siatkę geograficzną WGS 84...

Mapa Kaszuby dla rowerzystów i piechurów cz. PŁN
Kaszuby dla rowerzystów i piechurów cz. PŁN - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Kaszub dla rowerzystów i piechurów część północna. Zasięg mapy ograniczony jest miejscowościami: Lipusz i Sulęczyno na zachodzie, Lębork i Nowy Dwór Wejherowski na północy, Żukowo i Przywidz na wschodzie oraz Gołuń i Wdzydze Kiszewskie na...

Mapa Pomorskie. Zamki i pałace
Pomorskie. Zamki i pałace - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa województwa pomorskiego na której zaznaczono za pomocą ilustracji zamki, dwory i pałace w województwie pomorskim. Mapa zawiera aktualną sieć dróg. Łącznie uwzględniono 121 miejsc wartych odwiedzenia.